måndag 26 augusti 2013

En bra dag!

Nu är det officiellt. Jag har blivit med nytt jobb!! Jag sökte ett jobb före semestern som jag trodde var tillsatt för länge sedan. Men i förra veckan ringde de och ville att jag skulle komma på intervju och idag blev det klart. Jag har fått ett personalvetarjobb ett vikariat som handläggare i anställnings och docenturnämnden på medicinska fakulteten på universitetet. Yiho!!!
Å snabba ryck blir det, jag lämnar över staffetpinnen till Lillys pappa och börjar jobba redan nästa vecka. Oj så spännande det känns, och så roligt att få jobba med det jag utbildat mig till. 


5 kommentarer:

  1. Såå roligt! Grattis Hanna!! :) Kram Sara

    SvaraRadera
  2. Grattis Hanna! Så kul för dig, det är du verkligen värd!

    SvaraRadera
  3. Grattis!!! Kram sabina

    SvaraRadera
  4. Tack alla! Känns verkligen kul och spännande!

    SvaraRadera